C4040-252 MB5-705 70-410 C4040-250 70-461 200-120 70-486 810-401 70-483 70-417 640-554 70-488 MB2-704 70-480 70-346 1Z0-061 AWS-SysOps C4040-251 HP0-S41 70-412 070-410 300-101 9L0-422 1Z0-060 70-411 CISSP 300-115 70-347 070-486 70-462 CCD-410 70-532 400-101 EX200 HP2-B115 70-467 70-534 070-461 220-802 SY0-401 220-801 MB2-708 070-488 C4040-252 70-410 200-120 C4040-250 70-486 70-461 MB5-705 c_tplm22_64 70-462 CCD-410 70-532 400-101 EX200 HP2-B115 70-467 70-534 070-461 220-802 SY0-401 220-801 MB2-708 070-488 C4040-252 70-410 200-120 C4040-250 70-486 70-461 MB5-705 70-488 AWS-SysOps 640-554 810-401 70-346 HP0-S41 70-412 MB2-704 70-483 70-412 070-410 300-101 9L0-422 1Z0-060 70-411 CISSP 300-115 70-347 070-486 70-462 CCD-410 70-532 400-101 EX200 HP2-B115 70-467 70-534 070-461 220-802 SY0-401 70-448 70-450 70-451 70-452 70-453 70-454 70-455 70-457 70-458 70-459 70-460 70-461 70-462 70-463 70-464 70-465 70-466 70-467 70-467J 70-480 70-481 70-482 70-483 70-484 70-485 70-486 70-487 70-488 70-489 70-492 70-496 C4040-252 MB5-705 70-410 C4040-250 70-461 200-120 70-486 810-401 70-483 70-417 640-554 70-488 MB2-704 70-480 70-346 1Z0-061 AWS-SysOps C4040-251 HP0-S41 70-412 70-411 070-486 70-410 200-120 70-486 70-461 70-412 EX200 1Z0-803 MB2-704 70-483 AWS-SysOps PMP HP0-S41 C4040-252 640-554 70-413 CISSP 1Z0-060 70-346 CCD-410 9L0-422 070-486 810-401 HP2-B115 070-461 70-480 HP2-H35 MB5-705 CCA-500 650-256 650-261 650-281 650-286 650-292 650-293 650-294 650-295 650-296 650-297 650-298 650-299 650-302 650-303 650-304 650-312 650-316 650-322 650-325 650-328 650-331

Računovodstvo i knjigovodstvo za firme

Što nudimo?

Od Vašeg prvog susreta s djelatnicima knjigovodstvenog servisa OKP d.o.o. pristupamo Vam pridajući posebnu pažnju i tretman. Kako se suradnja produbljuje, kako Vaši zahtjevi i potrebe rastu, ostaju istog intenziteta ili se smanjuju, neovisno o svemu navedenome, knjigovodstveni servis iznalazi optimalnu suradnju, baš onakvu kakva Vama najviše odgovara. Pri tome ste Vi u prvom planu i Važe želje i potrebe knjigovodstvenom servisu su prioritet. Uz Vašu suglasnost knjigovodstveni servis trajno Vas rasterećuje administrativnih poslova, omogućuje usredotočenje na Vaš primarni posao, aktivnosti i obaveze te nudi modernizaciju i optimizaciju poslovanja. Posljedica toga je prije svega ažurno i po zakonima vođeno knjigovodstvo, ušteda novca, efikasnije iskorištavanje vremena, ali i smanjenje briga i nerviranja.

Što Knjigovodstveni servis OKP d.o.o. vodi za firme ?

Neovisno radi li se o J.D. (Javno trgovačko Društvo), D.O.O. (Trgovačko Društvo sa Ograničenom Odgovornošću) ili D.D. (Dioničkom Trgovačkom Društvu) knjigovodstveni servis će vam predložiti što ste obavezni (Zakonska obaveza), bez čega možete, što bi bilo dobro ...
Usluge koje knjigovodstveni servis pruža su:

  • Knjiga ulaznih računa (ustroj, sistematizacija, vođenje, obrada, izvještavanje)
  • Knjiga izlaznih računa (ustroj, sistematizacija, vođenje, obrada, izvještavanje)
  • Knjiga primitaka i izdataka (ustroj, sistematizacija, vođenje, obrada, izvještavanje)
  • Vođenje i kontiranje izvoda žiro računa
  • Glavna knjiga
    • saldakonti dobavljača
    • saldakonti kupaca
  • Priprema računa za plaćanje (elektronski zapis ili papirnati oblik)
  • Plaćanje računa Internet bankarstvom (opcija - edukacija)
  • Blagajničko poslovanje (ustroj, sistematizacija, vođenje, obrada, izvještavanje)
  • Evidencija dugovanja i potraživanja (salda-konti)
  • Obračun PDV-a (obrada, izvještavanje, elektronski predaja PU)
  • Obračun plaće i ispis obračunskih lista i virmana
    • JOPPD obrazac - Ispisujemo naloge za plaćanje poreza, doprinosa i neto plaće ili šaljemo na e-mail
    • Izrađujemo propisane izvještaje:
      • Obrazac IP – Izvješće o plaći, mirovini, doprinosima, porezu i prirezu
      • ostalo po potrebi
  • Obračuni ugovora o djelu,
  • Obračuni autorskih ugovora i sl.
  • Obračun vanjskih suradnika poslovno savjetovanje
  • Obračun putnih naloga
  • Evidencije osnovnih sredstava (ustroj, sistematizacija, vođenje, obrada, izvještavanje)
    • nematerijalne dugotrajne imovine
    • materijalne dugotrajne imovine
    • Obračun amortizacije
  • Materijalno knjigovodstvo (ustroj, sistematizacija, vođenje, obrada, izvještavanje)
    • materijala,
    • rezervnih dijelova
    • druge vrste sitne imovine
  • Izrada primki i kalkulacija (ustroj, sistematizacija, vođenje, obrada, izvještavanje)
  • Završni račun i prijava poreza na dobit
  • Ostali obračuni i obrasci koje zakon propisuje
  • Izrada statističkih tromjesečnih izvještaja i predaja u FINU (bilanca, račun dobiti i gubitka, novčani tijekovi, bilješke)
  • Izrada statističkih godišnjih izvještaja i predaja u FINU (bilanca, račun dobiti i gubitka, novčani tijekovi, bilješke)
  • Interni izvještaji prema specifičnim potrebama klijenta
  • U dogovoru s klijentom izrađujemo izvještaje o rezultatima poslovanja s pokazateljima poslovanja
  • Sastavljanje knjigovodstvenih isprava

Kako funkcionira knjigovodstveni servis? Kojim redom, kako, zašto ?

Kada ste se odlučili i ukazali našem knjigovodstvenom servisu povjerenje za vođenje kompletnog knjigovodstva - računovodstva prvi korak je dostaviti slijedeću dokumentaciju:

  • Presliku rješenja trgovačkog suda o registraciji firme (od Trgovačkog suda u Zagrebu)
  • Presliku razvrstavanje po NKS (od Zavoda za statistiku)
  • Presliku potpisnog kartona i IBAN poslovnog računa
  • Presliku osobne iskaznice direktora poduzeća ili prokuriste

Po sagledanim potrebama Vašeg poduzeća i obostranim dogovorom potpisujemo Ugovor o obavljanju knjigovodstvenih usluga na određeni period. U Ugovoru su navedeni sve knjigovodstveni poslovi i zadatci koje će knjigovodstveni servis za Vas obavljati i obaveze koje iz toga proizlaze. Također su navedeni Vaša prava i obaveze.
Istovremeno se pokreću postupci ovjere punomoći koje su neophodne za elektronsko poslovanje:

  • Punomoć za PU (u svrhu predavanja dokumenata - izvještaja u Poreznu upravu)
  • Punomoć za FINU (u svrhu predavanja dokumenata - izvještaja u FINA-u)
  • Punomoć za HZMO (u svrhu prijave i odjave djelatnika Mirovinsko osiguranje)
  • Punomoć HZZO (u svrhu prijave i odjave djelatnika Zdravstveno osiguranje)

Što sad ?

Podjednako je bitno i važno nastaviti iskren i međusobno povjerljiv odnos između Vas i djelatnika knjigovodstvenog servisa. Bitan čimbenik je pravovremena dostava dokumentacije ili preuzimanje dokumenata od strane knjigovodstvenog servisa. Iz dosadašnjeg iskustva knjigovodstvenog servisa s klijentima preporučamo pribaviti ladice za dokumente, a na Vama ja da svaki dokument odložite na za to predviđeno mjesto. Nadalje Vi se brinete o Vašem primarnom poslu. Briga knjigovodstvenog servisa je razvrstavanje, ustroj, sistematizacija, vođenje, obrada, izvještavanje i predaja u nadležne institucije. Naravno, prije svakog slanja dokumenata, Vaša riječ, Vaše odobrenje i Vaša potvrda je knjigovodstvenom servisu znak da se isto može učiniti.

Garancija, povjerenje ?

Ne moramo posebno isticati kako se radi o vrlo povjerljivim i osjetljivim dokumentima i podacima. U tu svrhu djelatnici knjigovodstvenog servisa obavezuju se pridržavati etičkog, moralnog i profesionalnog kodeksa struke.

Paketi knjigovodstvenih usluga za firme

 
Broj dokumenata
Zaposlenici
Komitenti
Dostava
Cijena
MINI
1-20
0-1
50
0
540,00 kn
MIDI
21-50
2-4
200
1
930,00 kn
MAXI
51-100
5-7
400
2
1.500,00 kn
SUPER
101-
7-
500
4
1.900,00
Cijene knjigovodstvenog servisa
Zatvori

Informativni izračun usluga

Djelatnost:
Vrsta poslovnog subjekta:
Broj zaposlenika:
Broj dokumenata:
Obračun PDVa
UKUPNO:
Knjigovodstveni servis Usluge servisa Knjigovodstveni servis za firme Knjigovodstveni servis za obrte Knjigovodstveni servis za udruge Knjigovodstveni servis za ostale djelatnosti Knjigovodstveni servis Zagreb Zagreb Zagrebačka županija Usluge knjigovodstvenog servisa Novosti u RH knjigovodstvu Cijene knjigovodstvenih usluga Cjenik knjigovodstvenog servisa