Računovodstvo i knjigovodstvo za firme
Što nudimo?
Od Vašeg prvog susreta s djelatnicima knjigovodstvenog servisa OKP d.o.o. pristupamo Vam pridajući posebnu pažnju i tretman. Kako se suradnja produbljuje, kako Vaši zahtjevi i potrebe rastu, ostaju istog intenziteta ili se smanjuju, neovisno o svemu navedenome, knjigovodstveni servis iznalazi optimalnu suradnju, baš onakvu kakva Vama najviše odgovara. Pri tome ste Vi u prvom planu i Važe želje i potrebe knjigovodstvenom servisu su prioritet. Uz Vašu suglasnost knjigovodstveni servis trajno Vas rasterećuje administrativnih poslova, omogućuje usredotočenje na Vaš primarni posao, aktivnosti i obaveze te nudi modernizaciju i optimizaciju poslovanja. Posljedica toga je prije svega ažurno i po zakonima vođeno knjigovodstvo, ušteda novca, efikasnije iskorištavanje vremena, ali i smanjenje briga i nerviranja.
Što Knjigovodstveni servis OKP d.o.o. vodi za firme ?
Neovisno radi li se o J.D. (Javno trgovačko Društvo), D.O.O. (Trgovačko Društvo sa Ograničenom Odgovornošću) ili D.D. (Dioničkom Trgovačkom Društvu) knjigovodstveni servis će vam predložiti što ste obavezni (Zakonska obaveza), bez čega možete, što bi bilo dobro ...
Usluge koje knjigovodstveni servis pruža su:
- Knjiga ulaznih računa (ustroj, sistematizacija, vođenje, obrada, izvještavanje)
- Knjiga izlaznih računa (ustroj, sistematizacija, vođenje, obrada, izvještavanje)
- Knjiga primitaka i izdataka (ustroj, sistematizacija, vođenje, obrada, izvještavanje)
- Vođenje i kontiranje izvoda žiro računa
- Glavna knjiga
- saldakonti dobavljača
- saldakonti kupaca
- Priprema računa za plaćanje (elektronski zapis ili papirnati oblik)
- Plaćanje računa Internet bankarstvom (opcija - edukacija)
- Blagajničko poslovanje (ustroj, sistematizacija, vođenje, obrada, izvještavanje)
- Evidencija dugovanja i potraživanja (salda-konti)
- Obračun PDV-a (obrada, izvještavanje, elektronski predaja PU)
- Obračun plaće i ispis obračunskih lista i virmana
- JOPPD obrazac - Ispisujemo naloge za plaćanje poreza, doprinosa i neto plaće ili šaljemo na e-mail
- Izrađujemo propisane izvještaje:
- Obrazac IP – Izvješće o plaći, mirovini, doprinosima, porezu i prirezu
- ostalo po potrebi
- Obračuni ugovora o djelu,
- Obračuni autorskih ugovora i sl.
- Obračun vanjskih suradnika poslovno savjetovanje
- Obračun putnih naloga
- Evidencije osnovnih sredstava (ustroj, sistematizacija, vođenje, obrada, izvještavanje)
- nematerijalne dugotrajne imovine
- materijalne dugotrajne imovine
- Obračun amortizacije
- Materijalno knjigovodstvo (ustroj, sistematizacija, vođenje, obrada, izvještavanje)
- materijala,
- rezervnih dijelova
- druge vrste sitne imovine
- Izrada primki i kalkulacija (ustroj, sistematizacija, vođenje, obrada, izvještavanje)
- Završni račun i prijava poreza na dobit
- Ostali obračuni i obrasci koje zakon propisuje
- Izrada statističkih tromjesečnih izvještaja i predaja u FINU (bilanca, račun dobiti i gubitka, novčani tijekovi, bilješke)
- Izrada statističkih godišnjih izvještaja i predaja u FINU (bilanca, račun dobiti i gubitka, novčani tijekovi, bilješke)
- Interni izvještaji prema specifičnim potrebama klijenta
- U dogovoru s klijentom izrađujemo izvještaje o rezultatima poslovanja s pokazateljima poslovanja
- Sastavljanje knjigovodstvenih isprava
Kako funkcionira knjigovodstveni servis? Kojim redom, kako, zašto ?
Kada ste se odlučili i ukazali našem knjigovodstvenom servisu povjerenje za vođenje kompletnog knjigovodstva - računovodstva prvi korak je dostaviti slijedeću dokumentaciju:
- Presliku rješenja trgovačkog suda o registraciji firme (od Trgovačkog suda u Zagrebu)
- Presliku razvrstavanje po NKS (od Zavoda za statistiku)
- Presliku potpisnog kartona i IBAN poslovnog računa
- Presliku osobne iskaznice direktora poduzeća ili prokuriste
Po sagledanim potrebama Vašeg poduzeća i obostranim dogovorom potpisujemo Ugovor o obavljanju knjigovodstvenih usluga na određeni period. U Ugovoru su navedeni sve knjigovodstveni poslovi i zadatci koje će knjigovodstveni servis za Vas obavljati i obaveze koje iz toga proizlaze. Također su navedeni Vaša prava i obaveze.
Istovremeno se pokreću postupci ovjere punomoći koje su neophodne za elektronsko poslovanje:
- Punomoć za PU (u svrhu predavanja dokumenata - izvještaja u Poreznu upravu)
- Punomoć za FINU (u svrhu predavanja dokumenata - izvještaja u FINA-u)
- Punomoć za HZMO (u svrhu prijave i odjave djelatnika Mirovinsko osiguranje)
- Punomoć HZZO (u svrhu prijave i odjave djelatnika Zdravstveno osiguranje)
Što sad ?
Podjednako je bitno i važno nastaviti iskren i međusobno povjerljiv odnos između Vas i djelatnika knjigovodstvenog servisa. Bitan čimbenik je pravovremena dostava dokumentacije ili preuzimanje dokumenata od strane knjigovodstvenog servisa. Iz dosadašnjeg iskustva knjigovodstvenog servisa s klijentima preporučamo pribaviti ladice za dokumente, a na Vama ja da svaki dokument odložite na za to predviđeno mjesto. Nadalje Vi se brinete o Vašem primarnom poslu. Briga knjigovodstvenog servisa je razvrstavanje, ustroj, sistematizacija, vođenje, obrada, izvještavanje i predaja u nadležne institucije. Naravno, prije svakog slanja dokumenata, Vaša riječ, Vaše odobrenje i Vaša potvrda je knjigovodstvenom servisu znak da se isto može učiniti.
Garancija, povjerenje ?
Ne moramo posebno isticati kako se radi o vrlo povjerljivim i osjetljivim dokumentima i podacima. U tu svrhu djelatnici knjigovodstvenog servisa obavezuju se pridržavati etičkog, moralnog i profesionalnog kodeksa struke.
Paketi knjigovodstvenih usluga za firme
Broj dokumenata
Zaposlenici
Komitenti
Dostava
Cijena
MINI
1-20
0-1
50
0
540,00 kn
MIDI
21-50
2-4
200
1
930,00 kn
MAXI
51-100
5-7
400
2
1.500,00 kn
SUPER
101-
7-
500
4
1.900,00