Računovodstvo i knjigovodstvo za obrtnike
Što nudimo?
Od Vašeg prvog susreta s djelatnicima knjigovodstvenog servisa OKP d.o.o. pristupamo Vam pridajući posebnu pažnju i tretman. Kako se suradnja produbljuje, kako Vaši zahtjevi i potrebe rastu, ostaju istog intenziteta ili se smanjuju, neovisno o svemu navedenome, knjigovodstveni servis iznalazi optimalnu suradnju, baš onakvu kakva Vama najviše odgovara. Pri tome ste Vi u prvom planu i Važe želje i potrebe knjigovodstvenom servisu su prioritet. Uz Vašu suglasnost knjigovodstveni servis trajno Vas rasterećuje administrativnih poslova, omogućuje usredotočenje na Vaš primarni posao, aktivnosti i obaveze te nudi modernizaciju i optimizaciju poslovanja. Posljedica toga je prije svega ažurno i po zakonima vođeno knjigovodstvo, ušteda novca, efikasnije iskorištavanje vremena, ali i smanjenje briga i nerviranja.
Što Knjigovodstveni servis OKP d.o.o. vodi za obrte?
Ako se radi o obrtu knjigovodstveni servis će vam predložiti što ste obavezni (Zakonska obaveza), bez čega možete, što bi bilo dobro ...
Usluge koje knjigovodstveni servis pruža su:
- Knjigu primitaka i izdataka (ustroj, sistematizacija, vođenje, obrada, izvještavanje)
- Knjigu prometa (ustroj, sistematizacija, vođenje, obrada, izvještavanje)
- Knjiga ulaznih računa (ustroj, sistematizacija, vođenje, obrada, izvještavanje)
- Knjiga izlaznih računa (ustroj, sistematizacija, vođenje, obrada, izvještavanje)
- Popis dugotrajne imovine
- Evidenciju o tražbinama i obvezama
Kako funkcionira knjigovodstveni servis? Kojim redom, kako, zašto?
Kada ste se odlučili i ukazali našem knjigovodstvenom servisu povjerenje za vođenje kompletnog knjigovodstva - računovodstva prvi korak je dostaviti slijedeću dokumentaciju:
- Presliku Rješenja o upisu u obrtni registar (Ministarstvo za obrt i malo poduzetništvo)
- Presliku Obrtnice (Ministarstvo za obrt i malo poduzetništvo)
- Presliku potpisnog kartona i IBAN poslovnog računa
- Presliku osobne iskaznice vlasnika obrta
Po sagledanim potrebama Vašeg poduzeća i obostranim dogovorom potpisujemo Ugovor o obavljanju knjigovodstvenih usluga na određeni period. U Ugovoru su navedeni sve knjigovodstveni poslovi i zadatci koje će knjigovodstveni servis za Vas obavljati i obaveze koje iz toga proizlaze. Također su navedeni Vaša prava i obaveze. Istovremeno se pokreću postupci ovjere punomoći koje su neophodne za elektronsko poslovanje:
- Punomoć za PU (u svrhu predavanja dokumenata - izvještaja u Poreznu upravu)
- Punomoć za FINU (u svrhu predavanja dokumenata - izvještaja u FINA-u)
- Punomoć za HZMO (u svrhu prijave i odjave djelatnika Mirovinsko osiguranje)
- Punomoć HZZO (u svrhu prijave i odjave djelatnika Zdravstveno osiguranje)
Što sad?
Podjednako je bitno i važno nastaviti iskren i međusobno povjerljiv odnos između Vas i djelatnika knjigovodstvenog servisa. Bitan čimbenik je pravovremena dostava dokumentacije ili preuzimanje dokumenata od strane knjigovodstvenog servisa. Iz dosadašnjeg iskustva knjigovodstvenog servisa s klijentima preporučamo pribaviti ladice za dokumente, a na Vama ja da svaki dokument odložite na za to predviđeno mjesto. Nadalje Vi se brinete o Vašem primarnom poslu. Briga knjigovodstvenog servisa je razvrstavanje, ustroj, sistematizacija, vođenje, obrada, izvještavanje i predaja u nadležne institucije. Naravno, prije svakog slanja dokumenata, Vaša riječ, Vaše odobrenje i Vaša potvrda je knjigovodstvenom servisu znak da se isto može učiniti.
Garancija, povjerenje?
Ne moramo posebno isticati kako se radi o vrlo povjerljivim i osjetljivim dokumentima i podacima. U tu svrhu djelatnici knjigovodstvenog servisa obavezuju se pridržavati etičkog, moralnog i profesionalnog kodeksa struke.
Paketi knjigovodstvenih usluga za obrte
Broj dokumenata
Zaposlenici
Komitenti
Dostava
Cijena
MINI
1-20
0-1
50
0
450,00 kn
MIDI
21-50
2-4
200
1
750,00 kn
MAXI
51-100
5-7
400
2
1.170,00 kn
SUPER
101-
7-
500
4
1.710,00 kn