Računovodstvo i knjigovodstvo za udruge i neprofitne organizacije
NASLOVNICA >
USLUGE > RAČUNOVODSTVO I KNJIGOVODSTVO ZA UDRUGE I NEPROFITNE ORGANIZACIJE
Što nudimo?
Od Vašeg prvog susreta s djelatnicima knjigovodstvenog servisa OKP d.o.o. pristupamo Vam pridajući posebnu pažnju i tretman. Kako se suradnja produbljuje, kako Vaši zahtjevi i potrebe rastu, ostaju istog inteziteta ili se smanjuju, neovisno o svemu navedenome, knjigovodstveni servis iznalazi optimalnu suradnju, baš onakvu kakva Vama najviše odgovara. Pri tome ste Vi u prvom planu i Važe želje i potrebe knjigovodstvenom servisu su prioritet. Uz Vašu suglasnost knjigovodstveni servis trajno Vas rasterećuje administrativnih poslova, omogućuje usredotočenje na Vaš primarni posao, aktivnosti i obaveze te nudi modernizaciju i optimizaciju poslovanja. Posljedica toga je prije svega ažurno i po zakonima vođeno knjigovodstvo, ušteda novca, efikasnije iskorištavanje vremena, ali i smanjenje briga i nerviranja.
Što Knjigovodstveni servis OKP d.o.o. vodi za udruge i neprofitne organizacije ?
Knjigovodstveni servis će vam predložiti što ste obavezni (Zakonska obaveza), bez čega možete, što bi bilo dobro ...
Usluge koje knjigovodstveni servis pruža su:
- Dnevnik (poslovne promjene slijedom vremenskog nastanka)
- Glavna knjiga
- Saldakonti dobavljača
- Saldakonti kupaca
- Pomoćne knjige
- Evidencije osnovnih sredstava (ustroj, sistematizacija, vođenje, obrada, izvještavanje)
- Dugotrajne nefinancijske imovine
- Kratkotrajne nefinancijske imovine
- Obračun amortizacije
- Evidenciju danih i primljenih jamstava i garancija
- Evidenciju putnih naloga i korištenja službenih vozila
- Knjigu izlaznih računa (ustroj, sistematizacija, vođenje, obrada, izvještavanje)
- Knjigu ulaznih računa (ustroj, sistematizacija, vođenje, obrada, izvještavanje)
- Ostale pomoćne evidencije prema posebnim propisima i svojim potrebama
- Vođenje i kontiranje izvoda žiro računa
- Blagajničko poslovanje (ustroj, sistematizacija, vođenje, obrada, izvještavanje)
- Obračun PDV-a (obrada, izvještavanje, elektronski predaja PU)
- Obračun plaće i ispis obračunskih lista i virmana
- JOPPD obrazac - Ispisujemo naloge za plaćanje poreza, doprinosa i neto plaće ili šaljemo na e-mail
- Izrađujemo propisane izvještaje:
- Obrazac IP – Izvješće o plaći, mirovini, doprinosima, porezu i prirezu
- ostalo po potrebi
- Obračuni ugovora o djelu,
- Obračuni autorskih ugovora i dr.
- Obračun vanjskih suradnika poslovno savjetovanje
- Završni račun i prijava poreza na dobit
- Izrada statističkih tromjesečnih izvještaja i predaja u FINU (bilanca, račun dobiti i gubitka, novčani tijekovi, bilješke)
- Izrada statističkih godišnjih izvještaja i predaja u FINU (bilanca, račun dobiti i gubitka, novčani tijekovi, bilješke)
- Interni izvještaji prema specifičnim potrebama klijenta
- U dogovoru s klijentom izrađujemo izvještaje o rezultatima poslovanja s pokazateljima poslovanja
- Ostali obračuni i obrasci koje zakon propisuje
Kako funkcionira knjigovodstveni servis? Kojim redom, kako, zašto ?
Kada ste se odlučili i ukazali našem knjigovodstvenom servisu povjerenje za vođenje kompletnog knjigovodstva - računovodstva prvi korak je dostaviti slijedeću dokumentaciju:
- Presliku Obrasca RNO
- Presliku razvrstavanje po NKS (od Zavoda za statistiku)
- Presliku potpisnog kartona i IBAN poslovnog računa
- Presliku osobne iskaznice tajnika udruge ili odgovorne osobe udruge
Po sagledanim potrebama Vaše udruge i obostranim dogovorom potpisujemo Ugovor o obavljanju knjigovodstvenih usluga na određeni period. U Ugovoru su navedeni sve knjigovodstveni poslovi i zadatci koje će knjigovodstveni servis za Vas obavljati i obaveze koje iz toga proizlaze. Također su navedeni Vaša prava i obaveze. Istovremeno se pokreću postupci ovjere punomoći koje su neophodne za elektronsko poslovanje:
- Punomoć za PU (u svrhu predavanjad okumenata - izvještaja u Poreznu upravu)
- Punomoć za FINU (u svrhu predavanja dokumenata - izvještaja u FINA-u)
- Punomoć za HZMO (u svrhu prijave i odjave djelatnika Mirovinsko osiguranje)
- Punomoć HZZO (u svrhu prijave i odjave djelatnika Zdravstveno osiguranje)
Što sad ?
Podjednako je bitni i važno nastaviti iskren i međusobno povjerljiv odnos između Vas i djelatnika knjigovodstvenog servisa. Bitan čimbenik je pravovremena dostava dokumentacije ili preuzimanje dokumenata od strane knjigovodstvenog servisa. Iz dosadašnjeg iskustva knjigovodstvenog servisa s klijentima preporučamo pribaviti ladice za dokumente, a na Vama ja da svaki dokument odložite na za to predviđeno mjesto. Nadalje Vi se brinete o Vašem primarnom poslu. Briga knjigovodstvenog servisa je razvrstavanje, ustroj, sistematizacija, vođenje, obrada, izvještavanje i predaja u nadležne institucije. Naravno, prije svakog slanja dokumenata, Vaša riječ, Vaše odobrenje i Vaša potvrda je knjigovodstvenom servisu znak da se isto može učiniti.
Garancija, povjerenje ?
Ne moramo posebno isticati kako se radi o vrlo povjerljivim i osjetljivim dokumentima i podacima. U tu svrhu djelatnici knjigovodstvenog servisa obavezuju se pridržavati etičkog, moralnog i profesionalnog kodeksa struke.
Paketi knjigovodstvenih usluga za udruge i neprofitne organizacije
Broj dokumenata
Zaposlenici
Komitenti
Dostava
Cijena
MINI
1-20
0-1
50
0
450,00 kn
MIDI
21-50
2-4
200
1
750,00 kn
MAXI
51-100
5-7
400
2
1.170,00 kn
SUPER
101-
7-
500
4
1.710,00 kn